روی آوردن به رسانه و به خصوص رسانه های تصویری یکی از رایج ترین تفریحات افراد در زمان هایی است که بدور از شغل و مشغله های کاری خود هستند. دربین انواعی از رسانه های تصویری مانند مسابقات ورزشی از جمله فوتبال و البته کنسرت های موسیقی شاید دیدن سریال طرفداران بیشتری را دارا باشد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم به معرفی چند سریال جدید پرطرفدار ایرانی و خارجی بپردازیم. اگر شما هم به دنبال این هستید تا بهترین سریال ها را برای تماشا انتخاب کنید این مطلب خاص شماست. با ما همراه باشید.

بهترین سریال های ایرانی جدید

شکی نیست که افراد با رسانه های هنری کشور خودشان بهتر خو می گیرند. به همین دلیل در ابتدای مطلب ترجیح می دهیم ابتدا درباره سریال های ایرانی جدید برای شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید. برای دانلود سریال های جدید و همچنین دانلود فیلم های جدید 2023 می توانید وارد سایت سینماچی شوید.

سریال سقوط

این سریال یکی از جدیدترین و البته مشهورترین سریال های جدید ایرانی مربوط به شبکه نمایش خانگی می باشد. این سریال که در آن حمید فرخ نژاد, عباس جمشیدی فر و پدرام شریفی به عنوان بازیگران شناخته شده ایران ایفای نقش کرده اند روایت گر زندگی دو زوج جوان است که تصمیم به رفتن به ماه عسل دارند. سفری که انتهایش چیزی جز سیاهی و تاریکی نیست. اگر به دنبال این هستید که یک سریال هیجان انگیز رو تماشا کنید این گزینه مناسب شماست.

سریال ارتش سری

سریال ارتش سری را دراصل می توان یک مسابقه به شکل گروهی دانست که ایده آن به سریالی با همین نام برمیگردد. سریالی که روایتگر وقایع جنگ جهانی می باشند. این سریال با بازی بهنام تشکر و البته سروش جمشیدی مدتی است که در سایت های پرطرفدار اشتراک ویدیو از جمله اپارات تیزرش به چشم می خورد. اگر به سریال هایی که حالت مسابقه ای دارند علاقه مند هستید این گزینه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سریال جیران

از سریال هایی که تم جنگ جهانی را دارا هستند به سریال هایی با تم قجری رسیدیم. اگر به سریال های تاریخی به خصوص سریال هایی که رویداد های مربوط به دوران قاجار را روایت می کنند علاقه مند هستید حتما این سریال را ببینید. شاهکار تینا پاکروان بهترین گزینه برای علاقه مند به حوزه جذاب تاریخ می باشد.

سریال سرگیجه

به سریال های مربوط به عصر حاضر برمیگردیم. این بار قرار است با ساخته جدید بهرنگ توفیقی رو به رو شویم. هومن سیدی, هادی حجازی فر, رعنا آزادی ور بازیگران شناخته شده این سریال هستند. درگیری پیمان و کامران بر سر یک سوتفاهم خانوادگی موضوع اصلی این سریال است. این سریال تولید سال 1401 می باشد.

جدیدترین سریال های خارجی

حال نوبت به این می رسد تا برای علاقه مندان به سینمای خارج از کشور نیز پیشنهاداتی ارائه کنیم. با ما همراه باشید

سریال دار و دسته اراذل

این سریال که ساخت کشور آرژانتین می باشد یکی از تولیدات سال جدید میلادی یعنی سال 2023 میلادی می باشد. پیلار گامبوا و نیز سانتیاگو کروفسکی از مهم ترین بازیگران این سریال می باشند. این سریال داستان اراذلی را روایت می کند که در تلاش با بهبود چهره پلیس جان خود را به خطر می اندازند.

دزد همسرش و قایق

این سریال تولید کشور انگلیس می باشد و کارگردان آن ریچارد لکستون می باشد. این سریال در سال 2022 تولید شده است. این سریال داستان یک افسر زندان را روایت می کند که دست به کار عجیبی می زند. اما منظور ما از این کار عجیب چیست؟ حتی اگر التماس ما هم کنید ترجیح می دهیم که خود شما این فیلم را دیده و از فیلم تشخیص دهید. مارک استنلی و ادی مارسان مهم ترین بازیگران این سریال هستند.

بهترین سریال های ایرانی و خارجی را از سینماچی بخواهید!

اگر به دنبال این هستید تا بهترین سریال های ایرانی و خارجی و البته جدیدترین آن ها را برای خود تهیه کنید همین الان می توانید این کار را از طریق سینماچی انجام دهید. سینماچی بهترین انتخاب برای افرادی است که از دانلود سریال های سانسور شده و دارای دوبله های بی کیفیت خسته شده اند. همین الان درخدمت شما هستیم تا با ارائه بهترین سریال های ایرانی و خارجی اوقات فراغت شما را پر کنیم. آرشیو غنی سینماچی (https://30namachi.com) را به هیچ وجه از دست ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)

محمد علوی هستم، از سال 96 وارد دنیای وب و تولید محتوا شدم. علاقمند به حوزه های پزشکی، سلامتی، زیبایی، وب و تکنولوژی که برای چندین سایت معتبر در حال تولدی محتوای حرفه ای و تخصصی هستم. امیدوارم که از مقالات بنده راضی بوده باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *